bästa dan igår!

2009-12-05 @ 21:52:00
Hejsan!
ledsen jag inte bloggat på länge men jag har haft så mkt läxor!
Men igår så var det iaf först skola.
Det började med engelska och vi jobbade i bibblan (y)
Coolingen försvarade oss mot nårra andra i hans klass (y)
han e cool 8D
sen så efter dert var det hemkunskap! Vi gjorde pepparkaksdeg :D
Den vcar god kan jag säga xD
Frida och jag kom på att till pepparkakshustävlingen så ska vi göra en herrgård (:
Idrott och äcklig lunch o sen  SO prov och dagen avslutades med 70 minuters NO -.-
Efter det så åkte Elin och jag in till stan, vi fikade på Lennarts och var uppe i lägenheten innan johanna kom och joinade oss!
Vi gick och köpte biljetter till new moon som vi skulle se för andra gången :D
Den var lika bra nu som då xD
när filmen var slut gick vi till Wachtmeister och sen åt vi på Red light :D
vi hämtade min dator och sen så gick bussen tjugo i tio , så vi satt inne på Donken tills bussen skulle komma :D
Bussresan hem var fan asrolig xD
Bäst var dan!
precis som kalmardagen!
Var hemma efter tio nångång och tittade på tv eftersom jag glömt internet hos mamma .

Idag så började det med att man blev väckt av pappa.
jag åt frukost och fixade mig o vi åkte till mormor för att hugga julgran!
Värsta julmyset är det ju nu! man längtar som fan!
JUUUUUUUL
vi högg gran och fick sedan fika innan vi bar oss av hemmåt.
Jag fixade till mig lite extra eftersom jag, Elin och Johanna skulle på julmarknad :D
Bubbetorps julmarknad :D
Det var fett mysigt att gå där :D
Men först när vi skulle dit så tog vi tvåan med övergång till trean. Men trean var tydligen fel buss märkte vi när vi kommit fram till Hässlegården. den gick inte längre än så :O
så vi fick åka till stan , till bergåsa där alla bussar går förbi xD Därifrån tog vi fyran och åkte til Torskors :D
sen åkte vi gratisbuss från Granngården till Bubbetorp :D
Vi betalade och gick in och ..ja ....gick runt där typ ett par timmar ellertnnått :D
Det var sååå mysigt och vi hade jätteroligt .
sen så åkte vi fyran och den övergick till tvåan  så vi behövde aldrig byta buss (:
Ännu en rolig dag med tjejorna!
Rolig bussresa hem också xD
och nu ska elin sova hos mig idag :D


Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback