bästa helgen!

2009-12-21 @ 21:28:18
Hejsan läsare!

Hemskt ledsen att jag inte har skrivit på 3943493483 år.
Förlåt!
har gjort så mycket annat!
I fredags var Elin och jag i stan och sen i lyckeby. Vi köpte godis till malmöresan!
Sen när vi kom hem så åt vi pannkakor och efter det chokladpudding.
Vi låg sen och tittade på ondskan och somnade tidigt eftersom vi skulle upp kvart över 5 på morgonen på lördagen.
Sen väcktes vi av väckarklockan i lördags. Vi låg och tittade på nått julprogramm till klockan var kvart i sex och fixade sen oss och åt frukost.
Johanna o Sofies mamma kom och hämtade oss vid fem i sju och vi körde in till tågstationen.
Vi köpte biljetter till malmö och tog tåget vid tjugo i åtta :D
allt funmkade skitbra och vi åt asgod pizza där!
vi shoppade på Triangeln , Shock, Shango och tog sen bussen till Värnhem och shoppade på Entré :D
Skitbra dag säger jag bara!
Vi tog tåget vid halv åtta hem men det var försenat och kom inte förrän tio i åtta typ.
Var hemma vid elva igen i stan o elins pappa hämtade oss.
Jag satet foten i hemmet halv tolv :D
Igår så var jag och såg Luftslottet som sprängdes.
Den var skitbra! Det var mamma och jag som såg den!
Ingen reklam vare på bion heller :O
Förvånad som fan var jag.
Sen när mamma skulle köra hem mig till pappa så hade plogbilen gjort så att en stor snövall var framför bilen så JAG fick skotta bort altt för att vi skulle komma ut med bilen.
Idag har jag sen varit på stan, jag har fikat o annat grejs.
nu är jag hos mamma och har tittat på en bra serie och strandvaskaren.
Imorron ska jag köpa de sista julklapparna samt ladda upp lite bilder från malmö och så!
Hinner inte blogga på julafton men jag kommer på onsdag skriva och önska er en god jul!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback