Lussesmällen ikväll!

2009-12-12 @ 15:45:28
Hej bloggläsare!

Idag så har jag tittat på hela TRE Johan Falk filmer.
Den sista filmen var enormt sorglig! :(
Först tittade jag på Operation Näktergal , sem på De fredlösa och sen så bestämde jag mig för att titta på Vapenbröder också.
Herregud säger jag bara om den sista :(
Men iaf så är det Lussesmällen ikväll!
Skulle gått med Elin och träffat resten där inne , men nu är Elin sjuk så då får jag klara mig själv.
Inte för att jag inte gör det, men det är inte kul att åka bussen till skolan själv o hoppa av och gå in ensam...
men det löser väl sig!
Jag är hemma själv nu och lyssnar på musik, funderar på att snabbt dra ner till Hemköp och köpa nårra burn eller Powerkings.
Måste ju få igång  adrenalinet lite xD
Jo, jag tror jag gör det xD
Jag måste leta upp min kam också..
Det kanske jag ska göra först , o hittar jag den inte så kan jag köpa det samtidigt som min dricka (:
Ja det ska jag göra nu xD
Skrivcer när jag är tillbaka xD
Hejs svejs! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback