Sweet Dreams or a beautiful nightmare :D

2009-12-12 @ 16:42:35
Nu har jag varit på både Hemköp och Cityhallen, samt tagit mig en runda runt området xD
Faktiskt uppfriskande när man sen ska iväg (L)
Nu har jag laddat min mobil och ska fixa fram mina kläder, min buss går vid sju så jag är där halv åtta, sen ska jag gå upp till min skola och kanske är där tjugo i åtta eller nått.
Det kommer iallfall bli skitkul ikväll!
Inget hemma sittande ikväll inte!
Nu sitter jag och lyssnar på Sweet Dreams med Beyoncé men snart ska vi rocka loss med lite Tokio Hotel.
Nu är det iallafall dags att se vad man ska ha för smink idag också!  :D
På mig ska jag ha ett par svarta byxor, nitskärp, kedja, rosa tröja och ett spetslinne från HM över :D
Blir nog matchande rosa ögonskugga med lite glitter också :D
Iaf så ska jag gå nu!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback