World behind my wall <3

2009-12-16 @ 14:15:46
Hejsan!
Sitter i skolan nu (:
Väldigt rolig SO lektion , jag gör inte ett skit. Vet inte ens vad jag ska leta efter.
Men iaf så vill jag se videon till world behind my wall nuuuu<3
Den är fan den bästa jag sett :')
Vacker som en dag är den :')
Men iaf så ska jag, Johanna, Elin och Sofie köpa tågbiljetter till Malmööööö =)
Tåget lämnar karlskrona på lördag morron och jag bloggar om hur dan varit på söndag förmodligen då jag kanske är hemma ganska sent xD

World behind my wall.
Tokio Hotel har gjort det igen!
Ännu en  vacker musikvideo har grabbarna gjort!
Och denna är nog den vackraste jag någonsin sett!!
Den visar vad grabbarna är för nått på andra sidan av deras vägg med en massa fans.
Jag älskar när Bill spelar gitarr (:
Men Tyvärr så röker Tom just då -.-
Men det är den vackraste videon jag sett och varje gng de ler så ler jag också (:
Och kärlek på sötishunden <3

http://www.youtube.com/watch?v=ncwXjrD_-ms

eftersom jag inte kan bädda in för att koden är inaktiverad på allt.
Men puss på videon<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback