CAM (y)

2009-11-11 @ 22:33:21
Hejsan! :D
Toppendag idag om jag får säga det själv :D
Först vare nån blankett vi skulle fylla i , sen vare Engelska.
Jag var lika flummig som vanligt!
Efter det så var det NO, och jag ska vara ärlig och säga att jag fattar inte mycket trots jag lyssnar som en örn på vad Mats säger.
Men det gör intemig mycket klokare, så det bir väl att försöka fatta på fredag istället!
Sen var det egentligen musik, men den missade Johanna, jag och Elin p.g.a att vi snackade med Elins mattelärare om en sak.
sen när samtalet var klart erbjöd han att vi fick sitta vid datorerna en stund, så självklart satt vi där!
Efter det så var det SO , johanna och jag diskuterade Nazister, hitler och Judar.
Herregud säger jag bara xD
Efter det så slutade vi tidigare , jag skulle in till stan men min buss skulle komma 20 minuter senare så vi gick efter åttorna som skulle till Konfa. (:
Sen så väntade vi på min buss, den kom o jag drog in till stan.
Jag kollade runt lite, köpte hårfärg och drog sen hem.
Nu sitter jag vid datorn, jag har sytt klart min klänning ! :D
Bilder kommer imorron.
Också har jag och mamma måttat lite inför min vägg som ska fixas! :D
Jag lekte lite med camen och dens effekter i datan också xD
Mkt trevlig dag ska jag säga er :D
Ingen musik idag tyvärr!
Men ha det bra!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback