En ny dag! Nya upptåg!

2009-11-29 @ 14:31:09
Hej läsare!
Sitter ute på landet hos mormor nu, ledsen jag inte kunde blogga igår, mendt finns ingen täckning på mitt Telenor internet här ute!
Tyvärr!
Från och med Imorron så kommer bloggen att se lite annorlunda ut.
Jag kommer varje dag att lägga upp en musikvideo eller en låt som jag kritiserar + så kommer bilder på dagens sminkningar!
Med detta så hoppas jag att bloggens besökare kommer att öka en grad!
Igår så vaknade man upp osså var elin hos en, vi drog ner på stan framåt lunch o checkade runt lite innan hon skulle hem och jag skulle till mormor.
Därför kunde jag inte uppdatera mig igår i bloggen!
Men ni kommer att få uppdateringar idag!
Just nu har jag kollat mina mejl, och om det hänt nått nytt på THF.
Inte missar speciellt mkt, ingenting närmare bestämt.
Ingen täckning på mobilen här ute heller ,så man känner sig helt totalt handikappad.
Jag kollade på Johan Falk GSI igår och nu har jag börjat kolla lite på Johan Falk Vapenbröder!
Nu är det dags för mig att dra!
'Vi hörs sen!
Puss på er!

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback