Hjärtattack eller hjärtinfakt?

2009-11-30 @ 20:31:58

Hej läsare!
ROLIIIIG DAG idag i skolan (:
Flumm, pizza, håltimme :D
Ja :D
Massa kul xD
Först vare K-tid, sen håltimme :D
Sen vare tyska, sen håltimme till klockan två :D
svenska o sen var dagen slut :D
Men nu har jag lite bråttom så jag hinner inte lägga upp nån sminkning idag, men jag har bilderna o de kommer imrn. :D
Men ni ska iaf f åen liten video att tugga på tills imrn.
Men först så måste jag fråga...
Finns det nån skillnad på hjärtattack o hjärtinfakt?
svara gärna xD

iaf , ni får ha dt så bra!
Denna låen är grymt irriterande o jag stör mig på hennes röst som efter en operation blev såhär.
o jag stör mig på att liåten fastnar på huvudet hela tiden -.-

¨





Hejdå! ha det så bra!
hörs imrn!

Kommentarer

Postat av: Johanna das cooling 8D

IT'S A HEAAAAARTAACHE NOTHING BUT AAAAA HEAAAARTAAAAACHE (8)

No it's same thing 8D

2009-11-30 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback