KENT! <3

2009-11-22 @ 21:42:51

Något jag har tänkt på är att det finns vissa ord som låter konstigt.
till exempel Bok?
BOK... säg det många gånger o tanken om vafan en bok är för nått kommer att slå dig.
eller tallrik?
likosm TALL      RIK
Det är konstigt :S
sånthär kan jag fundera på i timmar hur det kom sig att det ordet hetr så o att det ser ut som det gör.
kommer man väl in i det tänkandet så äre liksom svårt att sluta xD
Ah, iaf så kommer jag inte hinna att blogga imrn :(
Jag ska nämligen till Kalmar och kolla på New Moon imorron!
idag så blev jag väckt av att pappa kom ner och sjöng "Vem kan segla förutan vind?"
-.- irriternade-.-
jag åt lite frukost o sen satte jag mig vid datorn för att ladda över låtar till iPoden.
Vi åkte till farmor och farfar o fikade och åkte sedan tillbaka hem för att hämta badkläder.
jag laddade över de sista låtarna o vi åkte till varmbadhuset!
Det var fett mysigt där!
Sen så började kalaset vid tre som var för mig och mamma eftersom mamma fyllde i torsdags och jag fyller på onsdag!
Man åt ju såklart en massa!
o jag fick pengar , pengar, pengar o pengar :D och istället för en blomma fick jag en Paradis chokladask xD
Den har jag mumsat lite på ikväll XD
Jag kollade på Playa del Sol och ringde sen elin.
Vi snackade en stund, sen lade vi på, sen ringde hon igen xD
och nu sitter jag typ vid min älskade laptop igen (:
Jag borde egentligen öva NO till NO provet imororn men jag orkar inte.
Jag kan det typ...
Jag väntar på att Kitty ska logga in , men jag ska nog snart dra och kolla på film istället.
Denna låten är iaf grymt bra!
Om ni inte hört den....så LYSSNA!
Kent är ett underbart svenskt band!
De gör den bästa svenska musiken som finns! :D
Jag älskar dem :D
Låten heter Socker, ochj jag kan inte klaga för fem öre på den!
den är så jävla bra!
Btw, socker.... vilket konstigt ord....



Puss på er! ha en bra dag !
Vi hörs på tisdag :D då kommer även bilder från trippen till Kalmar!

Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback