New Moon!

2009-11-25 @ 19:01:42
Hej folket!

Ledsen att det inte kom upp något inlägg igår!
Men iaf, i måndags så var jag och tjejorna Elin och Johanna på bio i kalmar.
Men innan det så vare skola!
Den var faktiskt väldigt bra och med myyyyyckkkkeeetttt flumm xD
Speciellt sista lektionen som var svenska skrattade vi mycket på!
XD
Elin är för skön hon 8D
vi gick sedan hem till joahnna innan vi sen blev skjutsade till bussen! (:
Vi tog den som gick vid halv ´fem och var där halv sex!
Vi styrde först stegen mot baronen och tjeckade biljetter o sen gick vi i affärerna ! :D
Jag köpte en slags kofta på Gina tricot!
(bild kommer)
Jag måste säga er att New Moon  var enormt bra!
Skitbra! Och jag älskade den från början till slut!
Ska se den igen någon dag är det tänkt (:
Dagen var den bästa på länge!
Tack tjejer !
Och tack läsare!

Ida


New Moon 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback