Öppet hus!

2009-11-22 @ 02:07:06
Hejsan!

Igår vare öppet hus på gymnasierna i stan :D
Dagen började med att pappa väckte mig, han hade gjort frukost o köpt frallor :D
Eftersom jag fyller år på onsdag och är hos mamma då så fick jag mina presenter idag
av pappa (:
Det var en Burn xD och En iPod :D
Jag blev fett glad :D
Sen åkte Elin och jag in till stan.
Vi åkte med pappa in o när vi kom in så fikade vi lite, sen kollade vi runt på stan o gick sedan till
öppet hus :D
Vi fastnade på IB programmet i typ en kvart xD
Sen var vi på alla möjliga ställen xD
efter det kollade vi runt lite till innan vi åkte till Amiralen och letade present till min mamma som fyllt år xD
Det blev två lyktor :D
Sen åkte vi hem o jag åt lite innan det var dags att ha kalas med farmor farfar och pappas bror (:
Vi åt glass o fikade :D
Jag fick pengar,film o godis aav dem :D
Och sen laddade jag in låtar på min iPod .
När de åkt var det Robinson och sen tittade jag på Transformers.
Jag brukar vanligen hata såna filmer,men denna var faktiskt skitbra xD
O nu sitter jag här, ont i magen har jag och överpigg,sitter o kollar på I did'nt know I was pregnant men nu är det slut så jag ska titta på "En andra chans" .
Skriver imrn igen, puss på er!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback