POKER FACE!

2009-11-10 @ 21:33:08
Hej igen!
Idag vare skola, idrott först och jag trodde jag skulle dö så jobbigt det var xD
sen så tappa elin o jag bort ´våra nycklar o nårra i åttan glodde som fån rent ut sagt
när vi hoppandes försökte ta dem! xD
sedan så fick vi tag idem o sen vare dags för tyska, fjäska lite o det bestämdes att jag skulle få göra klart provet Nästa tisdag :D
*happyface*
Sen så vare SO , fick göra klart SO provet o jag hade såklart glömt att öva, men jag tror det gick ganska bra ändå (:
Sen vare lunch, lasagne xD
Efter det så vare NO, vi fick hålla på med konvexa och konkava glas, se hur en kamera fungerade o lite sånt!
intressant , det där med kameran1
Efter det så vare matte, o vissa gjorde prov så även jag gjort VG/MVG provet o fått bra på det så fick jag göra G provet för skojs skull  XD
Trött som jag var så glömde jag en uppgift o sånt xD HAHA xD
Sen vare slut o jag åkte in till mamma , lyssnade på HUMANOID två gånger sen kom hon xD
vi åt o var på City Hallen, och nu sitter jag här med min lilla marsvinsunge Molly i knät :'D
Fett söt ska jag säga er!
Nej nu ska jag ta o visa er en rolig och bra video!

Alla har hört låten pokerface , right?
Den är nog rätt uttjatad sen i somras -.-
Jag har nog säkert hört den 1000 gånger på radio eller nått-.-
Kan den bli mer irriterande?
POKER FACE!
usch säger jag bara-.-
jag kan lova er att den nyare versionen som ni snart ska få höra är FAN så mkt bättre xD
DEt finns inget att klaga på här XD
Videon är väl genomgjord, rolig och texten är talangfullt bra ändrad!
Här kommer den nya versionen av POKER FACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback