TJOHEJ ALLA BARN!

2009-11-18 @ 20:57:56
Tjohej alla barn!

Var skittrött idag på morronen D:
jag orkade knappt stiga upp! :O
Min nagel som har gått av totalt mår inte bra den heller.
Dagen börjademed att elin körde en till skolan, vi hade Svenska första lektionen.
Där fick vi skriva en novell,och min sög fett mkt -.-
jag kunde inte ens beskriva att personen tog en banan,utan skrev "den avlånga gula frukten" istället -.-
Tur jag skrev att den var gul annars hade jag själv misstolkat lite xD
Iaf så vare engelska efter det o jag tror vi jobbade med....nej det har jag glömt xD
Sen vare tråkig NO, o jag fattar fortfarande ingenting, så det blri till att öva skallen av si resten av kvällen och imorron!
Efter No:n vare rast typ o sen lunch.
Efter det var det hååååål o sen musik.
Det var ganska okej musik.
Efter det vare SO och vi fick lyssna på håkan hela timmen typ xD
O sen körde elin med mig hem, jag tog mig en snabb promenad o sen vare dags för utvecklingssamtal -.-
sugigt säger jag bara -.-
Imrn slutar jag tidigt :D Osså ska vi ta sprutan imorron -.-
På fredag ska jag till staaaauuun, träffas då?
jag ska hämta datorn och beställa hårförlängning till mitt alldeles för korta hår !

Tack o hej !
Pusso kram!
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback