Tjohej!

2009-11-17 @ 22:21:09
Tjohej alla läsare!

Egentligen skulle jag skrivit i bloggen igår, men jag hann inte :(
men ni får ett inlägg nu varje dag, kanske till o med flera gånger om dan!

Idag så var det först Idrott , Den var la helt okej.
Efter det så vare Tyska, och vi hade läsprov som handlade om nån Turkisk tjej eller nått :S
Efter tyskan så storsade Elin o jag runt o vi trodde vi hade lång rast, men vi hade SO, o när vi märkte det så blev det spring bort till skåpen o hämta SO sakerna.
Håkan pratade om Hitler o vi fick lyssna som små lydiga barn xD
Efter det håltimme o vi satt i bibblan och Elin försökte hitta 25 fel på nån jävla bild xD sen vare Lunch, fisk-.-
Och efter lunchen så var det....eh......NO, och jag, experten idah fattar fortfarande inte ett skit om optiken.
Efter NO:n var det egentligen matte , men istället FÖRSÖKTE jag arbeta med NO:n, men det gick inte heller någe vidare.
Sen var skoldagen slut, Jippiiiie :D
Och då körde elin o jag ner till KB och hoppade på bussen där ^^
På bussen satt Sofie (:
Vi snackade med henne in till stan.
Inne i stauuun så drog vi till lägenheten och jag bytte till min nya vinterjacka! (bilder kommer)
och lämnade väskan så jag kunde hämta den sen!
Så vi drogade runt på stan, jag träffade Ella o Julia :D <3 en liten snabbis, vi gick o gick runt xD
Sen drog vi till Red Light och åt pizza xD vi delade på en familjepizza o jag trodde jag skulle dö när vi var klara xD
Sen så drog vi upp till lägenheten oc hhämtade mina saker.
Det blev ingen bio för mig idag :(
jag skulle först sett 2012 , sen så skulle jag sett Så olika.
Men istället blire New Moon i Kalmar på måndag ;D
Vi dryga runt lite till på stan o så träffade vi Sofies kompis Åsa, stod med henne o hennes pojkvän där o snackade i nårra minuter (:
sen så typ gick vi bara nårra meter innan 2:an kom o vi bestämde oss för att dra hem (:

Tack för dagen tjejer! :D


Btw, här kommer bilder från min resa till Huseby julmarknad i söndags!

 I bilen påväg till Huseby (:

 dagens klädsel (:

 framme i Huseby! (mor och bror på bild :D)

 folk! :D påväg mot ingången är vi (:

 Detta är ett ganska gammalt ställe tror jag, det fanns en massa hantverkssaker, skithäftigt och mysigt!

 vi gick påväg mot en slags lada med en massa hantverkssaker! :D

´det var en fin, men jäkligt kall dag måste jag säga!
Men jag hade min skinnjacka på mig, o den är ju inte världens varmaste!
sista bilden för idag!

Ha det så bra!

Kram  Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback