Herregud :S

2009-10-29 @ 08:49:01
Hej igen!
Herregud säger jag bara :O
Hurfan kunde man gilla birtney spears när man var liten ? :O
det är sjukt!
HITTTT MIII BEJBYY WOAANE MÅÅRE TAAAJJJMMMM
Scheisse, säger jag bara.
Usch usch usch!
Ja , som ni kanske märker´kommer dagens blogginlägg handla om britney spears.
Och jag tänker börja med att lägga ut hennes lilla "fina" *host host*
musikvideo så jag kan demostera mina tankar efteråt.


Så, där har ni den, fin o glad.
Jo, för det första, vad har texten med musikvideon o göra?
Iof sig så har kanske inte så många nårra speciella musikvideos, men de flesta har nått som har med själva låten att göra.
Inte hon, nej nej hon klär på sig uniform o fjantiga skoltofsar o hoppar runt i en skola med en massa killar om henne o sådär.
Nej det är en aning barnsligt.
Och barnen ska se upp tilll henne, det gjorde jag också när jag var liten, men efter knark o raka av sig håret o grejs.
Ja , vilken fin förebild man blir då .
vi ska se om jag hittar en version av när bill sjunger lite på Hit me baby one more time.



Ja så överdrivet och klanske till o med ännu mera ska man sjunga!
Rätta takter bill kaulitz!
Men ni som gillar britney spears får väl tycka vad ni vill.
detta är mina åsikter.
Inte särskilt mogna musikvideos hon har.
Väx upp!

Här tackar jag för mig.
Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback