Dagens kommentar (:

2009-09-14 @ 19:28:53

Hej folket!
Idag har jag varit i skolan, lika tråkigt som vanligt.
Sedan skjutsade Elin hem mig och jag satt typ vid tvn o slappa.
Snacka med kitty i fån (:
Det är alltid najjs :D
Och nu sitter jag här och försöker få in lite av Bellmans historia i huvudet.
går inge vidare ska jag säga er.
så jag ska ta och kommentera videon till en bra låt.
nämligen Freaxxxxxxxxxxx   :'D
Och När man tittar på denna videon så... ja den är en aning tråkig, i jämförelse med låten så är videon enormt tråkig och hastigt gjord.
inte dett dugg genomtänkt.
liksom, det är en musikvideo...de ska vara spännande, häftiga, ljuseffekter, ljudeffekter, olika filmade vinklar och sånt.
inte bara ett gäng människor som står och småhoppar runt och en som growlar och en annan som sjunger.
Det blir inget intressant då.
En musikvideo ska vara intressant.
Denna låten är skitbra ,men videon suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback