En vacker låt!

2009-09-17 @ 21:09:48
Hääj allihopa!

Jag har tänkt på en sak...
Har jag OCH Tokio Hotel dålig humor?
Eller har vi bra för att vi skrattare åt samma saker?
Inte vet jag xD
Men grabbarna piggar fan alltid upp en XD
Och nu sitter johanna o jag och skriver ner hela sjumilakliv typ XD
Fattar inte att jag kan den xD
O idag hade vi en massa massa bild i skolan :D
Och elin,jag och johanna hade lite pennkrig på Svenskan xD
sen hade johanna och daniel det på Bilden XD HAHAHAHAHAH xD
Jag dööör xD
Bilden ägde o vi var flumm som fan vid bordet där Elin och jag måla XD
fyfan va kul det va XD
Och imrn äre skoldaaaanns xD
Jippiee :D
Och just nu sitter jag och drogar en låt som jag ska va snäll o dela med mig av till er som läser (A)
Och jag vill tacka en person som tipsa mig om låten.
 TACK BILL KAULITZ!!!!!
Den är så jävla vacker o jag börja nästan lipa första gången jag hörde den....
Nyu får ni den med lyrics... o jag har absolut inget att kommentera ...den är bara så bra!

Här kommer min nya drog...
Fix you - Coldplay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback