nymålade naglar!

2010-08-19 @ 20:25:09
När jag spekade runt i gamla lådor och askar här hemma så hittat jag ett gammal nagellack frånfuerteventura!
inte igentorkat utan lika blött och kletigt som det ska vara!
så fram med papper som underlag och börja måla!
fast innan jag hittade det glittriga nagellacket så satt jag och målade ett mönster på min vänsterhand med högerhanden som var alldeles fört svårt att måla med vänsterhanden sen! så det åkte av och istället så smetade jag på det glittriga!
måste säga att det är riktigt snyggt när man ser igenom det glittriga om naglarna har jämna fina vita kanter som mina råkade ha just nu!
Fint nu imorron när det är fredag och allt också!
Imorron ska jag nog vara med Elin och vi får väl se vad vi två hittar på!
Nu ska jag iaf lyssna på lite musik och ska jag vara ärlig så har jag ingen dagens låt för jag har varierat mig så mycket så det går inte idag!
i mörkret med endast ljus från datorn är det inte lätt att visa naglarna när man tar en bild i webcam men jag slänger in en bild ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback