18 december 2010

2010-12-18 @ 18:05:12
Jahapp, då var det redan den 18 december!
Fan vad tiden går fort...
Jag tänkte på det innan... man hiner ju fan knappt blinka innan det helt plötsligt är ny vecka o ny månad och nytt år och ja....allt sånt!
Det blev bara att vara hemma idag och ladda inför Malmö på Måndag! Det kommer bli jävligt nice så man måste vila upp alla krafter man har för ont i benen och fötterna lär man ha efter konstant shoppande i typ 8-9timmar eller nått som det säkert lär bli.
Och nu har jag inte inkluderat tåg och bussresor. utan detta är bara de timmar vi håller på att gå!
Ja...vad ska man mer säga?
Nej jag kommer inte på mer just nu men jag får la återkomma eller nått om det skulle vara så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback