LÖRDAGSMYYYYYS!

2010-02-27 @ 11:31:00
Tja på er!

Igår var det fredagsmys och idag är det lördagsmys som gäller!!!
Vännerna kommer vid 6 o det kommer bli helt jävla awesome!!!
Asså asså asså...ni fattar inte hur mycket jag längtar va? Det gör ni inte...nej....
men jag längtar som in i helvete!!! Fatta....tänk att liksom....se sina idoler,....som man väntat i evighet på att få se... det ögonblicket kommer få mig att gråta...seriöst...
lite synd att M&G kommer vara i Stockholm och jag själv ska till göteborg... men aja sånt är livet!
jag ska iaf få se killarna! Det är huvudsaken!!!<3
nu ska jag fixa runt lite och lyssna på HUMANOID skivan o värma upp lite!

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback