så pepp!

2010-02-21 @ 23:47:15
hej allihopa!
kvart i tolv är klockan o jag är sååå piiigg! ( gris)
haha ;D
iaf så jag har nu suttit och drogat inne på THF <3 o sen har jag lyssnat på massa TH låtar live!
Imrn sparkar TH´s turné Welcome to Humanoid city
så jävla awesome!<3
älsk på det!
o nu äre ta mig fan inte länge kvar tills det smäller HÖGT!
planering inför den 5 mars har börjat och kommer pågå hela denna veckan!
har skrivit ner vägarna i exakta kilometer och antal timmar o minuter det kommer ta att köra!
hoppas dock på en liten visit i ullared också ;)
jag är så jävla pepp inför konserten nu!
aja nu ska jag gå och kolla film! Sportlov imrn you know ;)
ha det bra på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback