Söndag!

2010-02-07 @ 16:07:36
Hejsan alla läsare!

Söndag idag!
Såg ni melodifestivalen igår? 
Haha, visst sög den stort?  Men om jag måste välja så var Ola den bästa. Salem Al Fakir eller vafan han hette var ju inte direkt något att ha. Vad har hänt med svenska folket?  La de sina hjärnor åt sidan eller medans det var den första deltävlingen på Melodifestivalen?
Varför bor jag i ett land där folket är så dåliga på att bedöma om musik är bra eller dålig?
Ja iaf så fanns det ju sämre... Jenny silver , jag minns inte ens hur låten gick som hon hade.
Likadant han som sjöng om att han var Singel. Jag sa bara "ah han lär ju få hundratals kärleksbrev efter detta" .
Och nog kommer det stå nått om det i Hänt Extra de kommande veckorna om karlen.
Hot hot hot verkade iaf det vara enligt Linda Pritchard så hon med en livaktig föreställning tog scenen och gjorde den till sin egen.
Inte för att låten var bra , men hon gjorde ju ett bra famträdande iaf!
Sen fick man ju reda på at " Keep on walking , keep on walking"  gick vidare direkt och då blev man ju förbannad.
herregud säger jag bara.
Men men, kanske bara är jag som tyckte den var värdelös?
Annars ,förutom att Melodifestivalen sög så var kvällen så jävla najjs!
Kom till johanna vid sex, hon var väldigt finklädd! (bilder kommer ikväll)
Sen så väntade vi på elin som kom typ kvar-tjugo över sex.
Vi fick drinkar av Johanna och hjälptes åt att underhålla djuren som tyckte det luktade lika gott som vi och samtidigt göra tacos!
Blev väldigt lyckat och jag var mätt redan efter tacosen!
sen var det att äta ännu mer! Godis, chips och Chokladpudding std också på menyn och vi hade än väldigt rolig och trevlig kväll!
Blir att göra om det nästa helg igen!
Fett najjs var det!
Tack för kvällen tjejer!
Bilder från kvällen kommer ikväll!

För att läsa om melodifestivalen igår så kan ni trycka på länken eller surfa in på www.svt.se och sen trycka på "melodifestivalen" i högra hörndet bredvid "webbutiken" och under sökrutan!
http://svt.se/2.120908/melodifestivalen_2010?lid=index_313172&lpos=sajt&from=innehall_ao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback