Tokio hotel nästa vecka!

2010-02-22 @ 21:55:08
tjosan hoppsan!

från och med idag kan jag säga .... "JAG SKA SE TOKIO HOTEL NÄSTA VECKA"
fatta vad awesome!
den 5 mars på morronen bär det av till Götet, hemma den 6 på eftermiddagen skulle jag tro!
kollat upp vägar dit och sånt nu iaf!
blir kanske ullared också ;D
ååh vad jag längtar!! :D
pepp som fan asså! sitter och tittar på Johan Falk nu, och de filmerna "råkar" vara inspelda i Göteborg! (haha)
man måste förbereda sig i tid!
åkte till mamma idag o gick på stan ett tag. Köpte en kjol till Tokio Hotel konserten!
o tröja har jag nog redan bestämt vilken det blir!
det kommer bli skitsnyggt!
åååh vad jag längtar!
imrn blire en mysdag tror jag med lite musik och kanske en liiten runda på stan!

ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Adelie

FATTA VAD AH-ZUME, LEUTE! VI SKA SE TOKIO HOTEL NÄSTA VECKA, KAN DU FATTA DET VAH?! hahaha, älskar dig typ! pöss pöss! <3

2010-02-26 @ 18:43:12
URL: http://namelesscreed.blogg.se/

Postat av: IDAHH

JA DET ÄR SÅ JÄVLA AWESOME!

LOVE YOOUUUUUUUU <3

2010-02-26 @ 18:48:05
URL: http://idahsmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback