TJOSAN I STUGAN!

2010-03-09 @ 21:18:57
Hallojsan hallojsan!

Hur äre med er?
För mig äre bara bra, jag kommer inte deppa i första taget efter världens bästa konsert!
Jag saknar det som in i helvete!
 Men tat lugnt! jag ska se dem fler gånger! det har jag bestämt!
Synd att Tokio Hotel tvingades igår att ställa in sin konsert i S:t Petersburg i Ryssland p.g.a tekniska fel och sånt.
Tråkigt men jag hoppas att de kommer kunna genomföra konserten i Moskva på....torsdag tror jag det var!
Idag så blev det upp tidigt eftersom jag är hos mamma, sen blev det att lämna brorsan o jag hade glömt busskortet så det blev löpning i full fart upp till lägenheten, dock sprang jag i klackar och jag kan säga att det itne är det bästa man ska göra.
Haha , det påminner mig lite om konserten där jag också sprang i klackar in i arenan!
aww vad jag saknar det!
men by the way, efter det så tog jag bussen till skolan, vi hade gympa första lektionen och vi fick springa 10 varv. död på det. Sen var det typ Tyskaprov, SO, Lunch,NO och Matte.
johanna och jag skrattade som vanligt åt allt och alla xD
Sen var dagen slut och jag åkte hem hit!
Imorron äre SO prov och lägenheten för mig själv!

slänger in en bild på världens sötaste person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback