toppendag!

2010-05-15 @ 00:38:56
Hejsan hejsan i stugan!

idag har det varit en såndär allmänt bra dag!
Ni vet en sån där toppendag då inget går fel! allt är bara så jävla awesome?
Det började med att man vaknade vid niotiden, åt lite frukost och kollade sen på Prom night.
fett najjs film jag vet :D
sen bar det av till stan med pappa och bror för att lämna filmerna vi hyrt på hemmakväll!
går runt lite på stan innan vi handlar grejer till att göra smörgåstårta till ivkäll på Willys!
sen blev det hem o äta lite o slappa, ut en sväng innan vi åkte till mormor och fikade och sedan tillbaka, ut en sväng till och sedan göra en supergod smörgåstårta som åts en halvtimme senare!
nu vet jag iallafall vad jag ska äta till frukost imorron mina damer och herrar!

jaja nu ska jag snart sova!
ni får ha det så bra<33
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback