7 november 2010

2010-11-07 @ 09:46:16
Ja tiden den går jäkligt fort kan man säga!
I måndags var jag och Elin i Malmö och shoppade loss rejält!
Det var fett nice och vi drar snart ner dit igen!
Eftersom vi tog tåget 06:38 och var framme där 09:32 så fanns inget öppet så vi tog varsin Paj på donken och laddade upp våra krafter inför dagen!
Och ja...nog behövdes det för vi for fram och tillbaka...
halv åtta lämnade vi stationen i Malmö på väg hem och snacka om att mina ben gjorde ont!
Men vi var värda att grisa i oss mat från Burger King på tåget hem.

I Ondags var jag på Kosta outlet ch tittade runt lite. Mormor köpte en mysig stickad kjol åt mig som var jäkligt skön kan jag säga!

Sen var jag på IKEA och Hansa city i Fredags och nu är det söndag.....och ikväll blire bowling och såklart EMA!!
Blir att köpa nått att snaska på dagen till ära!
Nu håller vi tummarna för att TH vinner!

Och nu...
till lite nostalgi!


ursäkta kvalitén på den sista videon men hittade ingen bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback