Fredagsmys!

2009-11-21 @ 00:03:50
Hejsan!

Efter att jag vilat en stund så tog jag mig ett bad, fett mysigt.
Sen kom pappa och vi fixade tacos! muums :D
Efter det kom mamma och hon o pappa delade upp julsakerna och jag fick min älskade laptop! <3
så nu sitter jag med den xD
Imorron ska det bli lite kalas med farmor o farfar för att jag fyller år på onsdag och då är jag hos mamma,så vi får fira imrn xD
o jag kommer även att få present av pappa imorron :D
*happyface*
Men först ska man in till öppet hus på Chapman o kolla lite på gymnasie saker xD
klockan är nu tolv o jag ska snart avsluta mitt inlägg xD
Idag har jag sett allmänt skabb ut så ni får nöja er med en gammal bild!
Men imorron så ska jag iväg, vilket innebär att jag kommer lägga ut bilder på kläder,sminkning,hår
rubbet!
Och jag kommer även att starta med min musik kritisering igen imorron (:
Vi får la se vilken artist eller låt det blir (:
iaf så ska jag titta på lite Johan Falk nu tror jag, ha det så bra!
Puss på er!

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback