Hej läsare!

2009-11-14 @ 23:46:44
Hej alla läsare!

Idag så vaknade jag upp i huset. Elin låg nedanför mig och sov. Först så tänkte jag "men shit,vad ska jag göra`?" men sen så somnade jag om. Och tydligen så vaknade hon men somnade om igen hon också!
Haha!
Sen vaknade vi båda igen vid tiotiden -.-
Jag önska jag sovit längre, men nej, inte idag!
Igår var vi på skoldans och jag hade en svart tubklänning på mig, ett rött lackskärp, röda strumpbyxor och rött diadem!
Elin och jag var jättefina!
Men skoldansen var däremot inte så himla rolig.. .
Men iaf!
Vi åt lite frukost och tittade på Americas got talent i nån timme innan pappa sen skjutsade hem elin till sig, och körde mig vidare in till stan! När jag kom in till stan fick jag lite pengar av pappa och sen stack jag upp till mammas lägenhet. Där spelade hon och brorsan musik för fulla muggar! Haha.
De skulle dra ut på stan så jag hänkade på dem, vi fikade på café 1344. Kladdkaka! mums!
sen så kollade vi runt i alla affärerna och jag har hittat en jacka som jag ska köpa i veckan!
Efter det så drog vi hem till lägenheten och fixade tacos!
Riktigt gott!
Efter det så städade jag lite och kollade på johan Falk.
Nu har jag suttit här en stund med ett segt internet och tråk på msn.
Ímorron ska jag på julmarknad i huseby!
Bilder från min dag där kommer upp imorron när jag kommit hem!
Det kommer även komma upp bilder på min sminkning och mina kläder.
Tills dess så får ni har det så bra!

Kram på er allesammans!

Idah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback