TJOMBALOMBA SNACKIMACKI! xD

2009-11-27 @ 19:23:40

Hääjsan alla läsare!

Idag så vare skola först. Engelska var det första ämnet om jag inte minns fel xD
Sen efter det så vare hemkunskapsprov o det var pissjobbigt o jag kunde nada.
Jag missade halva gympan för att jag satt mned provet- .-
Och Mats har inte rättat mitt NO prov än- .-
Iaf så vare lunch sen , och sen så vare SO .
Jag gjorde inte ett endast piss XD
Jag satt typ och skickade meddelanden till johanna, jag skrev med vänster hand serru xD
Cooolt .
Efter dert så vare NO, suuuuuug
Men iaf så tog den så småningom slut!
Då var dagen också sluuut.,
Så Elin skulle lämna sin moppe hemma hos mig o vi möttes så småningom!
Vi drog in till STAAAUUUUN Och där tågade vi runt i en stor parad.
HAHA nej xD jag skämtar, men vi åkte till stan och gick runt lite, sen tog vi en fika på 3G, KLADDKAKA och flummade loss på staun xD
Vi träffade på mamma och Dennis och drog med dem till City Hallen , köpte GOOOODIIIIS :D
Och sen drog vi till HEMMAKVÄLL och hyrde film o sånt (:
Nu sitter vi här o tar lite egoooopiiiixxxxxxxxxxxxx
O nu gav elin mig en klubba som vi ska ääääätaaaaaaa
Hej å hå!
JAg lägger upp ett nytt inlägg senare tonniiiiiiiighhhhtttt


Kommentarer

Postat av: Anonym

hmmm.....gottegrisar är vad ni är ungdomar!!!!kul att man blir nämnd i dagens händelse! gå o lägg er nu ungar!!!!!kram!! mamma!!

2009-12-04 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback