LAMA SONG! xD

2009-09-30 @ 19:19:31

Sorry att jag inte lade upp nått inlägg igår!
Men mitt internet hade damp xD
Men nu kommer en låt som går mig totalt på nerverna xD
Och har ni inte hört den så är det på tiden xD
Det hade varit kul med en passande video eller nått till xD
Men det är lite svårtg med en video till en spån snabbt låt xD
Skulkle vilja höra hur den egentligen bäörjade xD
kommentera gärna om denna också går er på nerverna xD
Den är nästan lika irriterande som:
Jag kan en låt går dig på nerverna , jag kan en låt som går dig på nerverna, jag kan en låt som går dig på nerverna, bara 99 gånger kvar... xD
välidgt mesig röst somn sjunger låten, men vafan ska man ha en normalröst till denna låten för? xD
hade väl antagligen inte varit lika sjukt att höra den i så fall xD
Men nu kör vi ...
här kommer
LAMA SÅNGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback