vintermys!

2010-12-15 @ 19:46:48
hej hej!

Nu ska jag starta upp bloggen igen!
sitter hemma, granen är tänd och utanför ligger den jävliga snön.
Har precis fikat på hemmabakade pepparkakor och lussekatter!
mums mums med vintermys (:
Idag var det fotbollsturnering bland alla friskolor, men vi satt bara och tittade på.
Vid lunch fick vi iaf sluta och jag gick med Erika och Maria lite på stan innan jag mötte upp Elin och Josefine (:
Vi drog till Amiralen för elin skulle köpa en sak till sin pappa o sen gick vi in på lindex och skopunkten innan vi åkte hem (:
på söndag ska Elin o jag koka knäck och göra pastasallad o massa myyys
och på måndag drar vi till malmö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback