5 mars 2010 - den bästa dagen i mitt liv.

2010-03-07 @ 13:50:40

finns inget annat att säga.
den 5 mars 2010 - det var den totalt bästa dagen i mitt liv.
Allting var så perfekt!
somnade halv elva på torsdagen och sov till två.
Sen var jag vaken till 5, elin vaknade vid tre och var vaken till fyra.
jag kunde verkligen inet sova... jag tänkte bara på konserten.
vi åkte halv sju hemifrån och var där vid typ...elva tiden eller nått...
vi checkade in och sen gick vi och shoppade på stan!
men på kvällen....
gud säger jag bara.
Det var det bästa i hela mitt liv.
N'r alla kom fram, och jag såg Bill... då kunde jag inte hålla tårarna inne.
Jag fick äntligen se dem!
helt osannolikt!
ni förstår inet känslan över att se sina absoluta idoler, som hjälper en genom vått och torrt!
saknar det som fan.
ta mig tillbaka!!!!



slänger in en liten bild på världens finaste personer<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback