En sugig melodifestival final!

2010-03-15 @ 21:01:16
Hejsan!
Jag måste bara säga att melodifestivals finalen sög balle!
Darin skulle ha vunnit, och det inte bara för att jag själv är ett gammalt Darin fan utan för att hans låt var mest kapabel att vinna!
Inte fan orkar jag höra 3 minuters skrönande i ESC om någon som inte ens kan sin engelska!
Därför ska jag INTE kolla på ESC i maj eller när fan den är.
Att Anna Bergendahl dessutom skulle bli diskad för de där skorna tyckte jag inte var mer än rätt!
men tydligen ska det krävas en hel del innan vinnaren blir diskad...
men klart, folk tycker olika, men ibland skäms jag över att vara svensk, för inte kan alla, i hela svenska folket tycka att den låten var bäst?
jag tycker då att den är världelös!
men det kanske inte du tycker?
alla får ju klart tycka olika!

Iallafall så tillbringades söndagen med pappa i Kalmar och sedan träffade jag annat kul folk på eftermiddagen!
En härlig söndag var det!
Nu har vi också köpt nätverkskort till min gamla laptop som är gammal som gatan men funkar prima!
den nya är hos mamma och lär stanna där så länge vi inte har någon router där!

ha det bra!

slänger in dagens droglåt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback