16 Maj

2010-05-16 @ 23:52:09
Hej hejj

bäst man skriver lite innan klockan slår över till nytt dygn!
Jag hoppas ni haft en bra dag idag iallafall!
dåligt väder hela helgen så det har varit mycket dator o rsat med Kitty :D
jag ska inte klaga på helgen iallfall, ibland behöver man vara hemma lite :D
Iallfall så lade jag precis på luren efter en timmes prat med tjejen , det är inte klokt vad man kan sakna folk :O
imorron har jag stuidedag men om det blir nårra studier gjorda det vet jag inte xD
slänger väl ihop den där grejen om Adams Äpplen, som var en film vi såg med Mads Mikkelsen.
Dansk varen xD
Imorron blir det först att sova och ligga och dra sig lite, sen typ uppdatera här innan man beger sig till bussen och tar den till solariet!
måste bli brun om benen till skolavslutningen! :D
sen går jag nog in till stan så att jag får lite motion och gör av med lite!
kanske tar mig en tripp på stan och köper en skuggpenna, jag har nämligen hamnat i någon fas då jag bara vill rita!
sen tar jag mig nog en joggingrunda på stumholmen eller liknande!

iallafall ha det så bra!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback