slapp dag!

2010-05-12 @ 18:11:31
Hej hejj!

Varit en slapp dag idag! :D
först bar det av till skolan för att lyssna på föredrag av en polis!
Väldigt intressant då han berättade vad som kan hända ibland om sms går för långt och vilka typer man kan träffa  på på internet!
så även om användasvilkorlen är alldeles för långa så tycker jag ni ska läsa dem... det kan innehålla viktiga saker!
jag kommer nu i fortsättnignen att göra det när jag blir medlem!
iallafall så var det lite engelska och sen NO innan det var lunch följt av musik och SO .
det flöt bara på sen var det hem och äta lite tacos innan vi drog iväg lite!
hoppas på bio någon dag för jag är biosugen!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback