Jedward till Sverige

2011-11-12 @ 16:11:13
Ja, jag har ju glömt att berätta för er att käraste Jedward återvänder till Sverige i Januari.
Den 24 januari spelar de i Göteborg, den 25 i Linköping och den 27 i örebro.
Vafan de gör den 26 vill jagt nog inte veta....hahha sverige är osäkert i deras närvaro.
hahah nej men det kommer bli skitkul!
Ser verkligen fram emot att de ska komma tillbaka igen!
Då får man ju något att längta efter igen också.

just nu ska jag ta tag i lite plugg, tog en paus innan och gick ut och fotade för tänkte försöka fixa till bloggen och sånt ikväll. Det blir en mysig hemmakväll!
Sen tänkte jag även baka lite rocky road! så om jasg ska hinna allt får jag raska på lite!

jag och jedward :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback