tråkig kväll

2011-11-12 @ 22:54:47
Hahah...
även jag inte mår 100 fortfarande.
Har varit sjuk i typ mer än en vecka nu så tyckte jag att denna kvällen var väldigt tråkig.
Rastlös och chokladsugen var jag.
Som tur var så var pappa snäll och köpte choklad och vi satte oss och tittade på film.
Han somnade efter halva så jag fick titta klart själv.
Beck - Levande begravd.
Lika bra som alltid var den.
Regissören är ett geni.
Jag bestämde mig docdk för att göra rocky road imorgon istället inför fars dag!
Så ikväll tog jag endast en kort runda i kvarteret med kameran.
de flesta bilder tog jag i trädgården.
Men slänger upp en oredigerad bara för att! :D

lite mystisk sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback