This is what I have done ...

2009-10-12 @ 21:05:01
Jo idag kommer en ganska grundlig musikvideo kritisering! (:
Det var första praodagen idag (:
Kul, var så längesen jag praoade (:
Kul och så att komma ifrån skolan ^^
Vi var på teater också xD
iaf xD
Videon jag har valt är What I've done - Linkin Park
Denna videon är lätt att känna igen som "den där skorpionen är i början" tycker jag iaf xD
Men den är väldigt cool när allting går baklänges ibland, lite omväxling från i vanliga fall (:
Jag gillar musikvideos som är gjorda i ökenlandskap .
Visst kan det vara coolt ibland med lite insnuttar i musikvideon av andra saker.
Men nej.. inte gamla videosnuttar från krig.
Allt för att få det så billigt som möjligt.
Dem om annat som tjänar så mycket borde ha råd med en riktigt klaffig musikvideo.
Riktigt mäktig skulel den kunnat bli med lite pengar.
vilket inte är några problem för linkin park att fixa fram.
Låten är ju helt otroligt bra så den skulle kunna ha en mycket bättrre musikvideo än denna.,
Och jag håller med, det är hemska saker som händer här ute i världen.
Men ser vi inte rätt mycket och hör rätt mycket om det varje dag?
vi jobbar mycket med krig och revolutioner i skolan och man hör om det dagligen, så varför påminna oss och kanske känna oss skyldiga eller sårbara av detta?
landskapsbilderna och djurbilderna är grymt coola, så de ska vi inte klaga på ett dugg!
Men sedan så återvänder det till det där nyhetsklippen som alla hört om igen.
Ganska irriterande.
Vi vet att det finns människor som har cdet illa, så varför inte skänka lite ?
Tänker endel rika människor.,
Men då kan de ju ge dem lite pengar, så slipper vi fler sånahär videos.
Men jag tycker detta är jättehemskt.
Men de border inte visa det i en musikvideo.
Så visst, de vill visa det.
men de kunde enligt mig gjort det på ett annat sätt.
annars är videon jättecool och har sin egna story.
grymt men ändå inte!


Kommentarer

Postat av: P0RRiS :3

And whaaaaaaaaat I've dooooone (8)

2009-10-13 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback