Bowling och Filmkväll!

2010-01-29 @ 23:26:51
Häjsan folket!

Idag var det först skola, lite sådär halvdrygt men det dög väl.
Lite Engelska, hemkunskap där vi rostade rotfrukter ,idrott , SO och NO sista timmen.
Sen var skoldagen äntligen slut och jag drog in till stan.
Jag gick upp till lägenheten och bokade bowlingbana då Johanna, jag och Sofie skulle discobowla ikväll!
Egentligen skulle Elin med men hon fick inte D:
När mamma kom hem så åt vi på Royal Thai och sen så drog jag till Wachtmeister och väntade på dem andra :D
Iaf så hade vi skitkul och det var rätt jämt i poängen men jag vann :D
Sen drog vi till Hemmakväll och köpte en massa godis innan vi sen gick hem till mig och kollade på Johan Falk- GSI :D
När filmen var slut vid tio tiden så drog dem hem och nu sitter jag bara här.
Skitbra dag har det varit iaf!
Tack för kvällen!! :D

Kommentarer

Postat av: Majs :D

Var ju inte alls jämt, jag låg ju efter hur mycket som helst D:

2010-01-31 @ 21:47:07

Postat av: idah

inte så farligt ju! xD

2010-02-03 @ 20:08:47
URL: http://idahsmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback