regn regn regn!

2010-05-13 @ 22:55:11
att skriva regn tre gånger är inte så lätt xD
skrev fel två gånger utan tre xD
Jag tycker jag bara oftare och oftare nuför tiden starvar fel och skit :O
inte bra det får det bli ändring på nu med detsamma.
Idag så var det att gå upp tidigt för Elin och jag skulle plantera igen, vi drog till henne och hämtade henne o jag fick nya skosnören av hennes mormor (haha) 
Hennes mormor o morfar är ifrån england o hennes mormor och morfar är på besök :D
de var fett najjs så jag ska nån dag ta o byta ut mina skosnören (A)
Iallafall så gick det inte  snabbt med planteringen o vi lyckades sätta 400 stycken inann vi var halvt döda. så 200 var blev det bara idag.

Jag är så himla trött på detta vädret så det inte är klokt.. regn och moln kryddat med lite åska och ett internet som funkar som skit.
det är vad som varit de senaste dagarna.
Fast faktiskt så var det sol idag på eftermiddagen så jag åt lite glass och ananas ute på studsmattan!

Nej nu ska jag sluta prata och slänga in en låt ni kan lyssna på sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback