Bloggen startas upp på nytt!

2011-08-16 @ 10:27:17
Efter en stor saknad av denna bloggen så tänkte jag nu starta upp den på nytt.
Min före detta blogg molnsystem.blogg.se hade endel problem så nu kör vi en omstart här istället! jag kommer att ändra design o.s.v så snart jag kan!

Jag startade dagen med frukost och sen drog jag till pappa, och nu håller jag på att fixa mig inför första dagen i tvåan!
Spännande? Nja.. vi får se när dagen tar sitt slut!
Det är fint väder iallafall så det känns ite tråkigt att behöva åka till skolan en sånhär dag när man vet att vissa kan vara hemma o lata sig..
som ni minns så brukade jag skriva om musik här i bloggen förut, vilket jag kommer att fortsätta med och redan ikväll så kan ni läsa om den musik som föralltid kommer att besrkiva sommaren 2011 i mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback