Musiken sommaren 2011

2011-08-18 @ 14:57:00

Jag lade i förrgår upp en bild på den irländska flaggan - som ledtråd till vad som kunde beskriva min sommar i musikväg.
Det kanske inte är så svårt att lista ut att det självklart är den irländksa duon Jedward som jag fastnat för ordentligt denna sommar.
Det började redan i kvalet in till eurovision, men det var ju endast Lipstick som man kunde med dem då. Sen lyssnade jag lite på de och tittade på lite klipp. I juli kom singeln Bad Behaviour och jag föll stenhårt för dens charm, vilket gjorde att jag började fundera på om det kanske inte vore så dumt att se de live på sommarkrysset när jag ändå hört att de skulle dit.
Från början var det typ ett såntdär skämt att man ba "Ja, men varför inte? för skojs skull" men när jag väl stod där SÅ NÄRA dem, så kände jag att detta var inte ba nått jag gjorde för skojs skull...helt plötsligt blev allt så verkligt.. Det var ju inte riktigt som tokio hotel konserten som man planerat i månader.. Nej detta var som en liten impulsgrej.
Och det var efter deras uppträdande på sommarkryssen den 9 juli som allt startade - på riktigt
Jag kunde inte få nog av killarna som även kommer att komma till Blog Awards i Kista Galleria, samt ha spelning i Fryshuset på kvällen.
Och det fatastiska är att jag kommer va där!
Och det kommer bli så underbart!


En bild jag tog på John på sommarkrysset :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback