10 oktober 2011

2011-10-10 @ 21:16:16
fan vad tiden, dagarna och veckorna går fort!
Det sjukt seriöst.
Tisdag imrn och sen är det onsdag, sen två praktikdagar och sedan är det helg igen :o
Helt otroligt!
Det ska bli skönt med lov snart, sen är det inte länge tills jag fyller år, efter det så sticker jag och Elin till Gran Canaria en vecka och det ska bli så jävla gott!
Sen är det ju jul och nyår och sedan beger vi oss på en liten tripp i sverige på vår Jedward-Turné!
kommer bli en väldigt bra vinter det är jag bombsäker på!

men sen är det ju en sak..
jag är livrädd för vulkaner och min största fasa är att hamna på ett ställe där det blir vulkanutbrott.
hej hej jag ska till gran canaria.
Och en artikel på aftonbladets hemsida oroade mig lite nu hahaha
den handlar om ett kommande eller ett vulkanutbrott som redan varit...
kommer hålla mig duktigt uppdaterad om detta nu för att se om det blir nått mer.
Fast som tur är så är det inte på den ön vi är på, det finns inga resor till den ön där det spökar lite, men ändå!
läskigt!

här är en länk till artikeln:
http://www.aftonbladet.se/resa/article13758748.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback