sämsta bloggaren ever

2011-10-05 @ 19:55:33
hahah jag är nog sämsta bloggaren ever...
kommer inte ens ihåg när jag bloggade sist!
Helt sick, och anledningen till att jag bloggar är för att jag ska kunna titta tillbaka på senare dar o då minnas vad jag hade för mig i livet!

Jag minns inte ens om jag berättade att jag drog till Stockholm med Elin för två veckor sen?
Oavsett vad så kan jag säga att det var HEEELT FUCKING CRAZY.
Riktigt Galet.
Vi drog dit för att se den irländska duon Jedward som jag tidigare nämt.
Vi åkte på fredagen efter skola/praktik och var framme i stockholm vid elva på kvällen.
Där tog vi tunnelbanan till stället vi skulle bo på och chillade och snackade innan vi kröp ner i sängen efter en lång resa(klockan var nog närmare två då).  Vi ställde klockan på halvsju eller sju jag minns inte, men vi låg iaf och drog oss lite, kollade twitter och fb på mobilen efter nyheter ifrån killarna.
Sedan fixade vi våra frillor (en blandning av jedhead och faux hawk) fixade oss o jag som planerat världens sminkning fick rent ut sagt kasta på mig sminket och vi drog snabbt till tunnelbanan som skulle ta oss till Kista Galleria där killarna skulle uppträda på eftermiddagen!
10:03 steg vi innanför dörrarna och letade snabbt upp blog awards scenen. Där fann vi en kompis till mig och henens kompis så vi kände att vi kunde gå och shoppa lite fram tills att det började dra ihop sig lite mer.
Vi kom tillbaka men då var de borta..som tur var hade det inte kommit fler folk så vi ställde oss.
och vi kom närmre
och närmre
och närmre
framför oss stod ett par tjejer som hade en stor crush på Ulrik Munther (stackarn som var sjuk) som skulle uppträda innan Jedward. När tjejerna sedan gick så fick vi deras platsr och vi stod då längst fram på högersidan.
Underbart att få känna lite på killarna igen! haha!

Spelningen i Kista var awesome såklart och efter det så vare signering.. vi hann aldrig fram innan de stängde den sså vi åkte till fryshuset istället för att köa.
Kön kändes kilometerlång och vi antog vi skulle hamna skitlångt bak.
men nej! vi hamnade längst fram! sjukt underbart!
Killarna vinkade även till oss när vi lämnade konserten samtidigt som dem för vi alla var påväg till deras hotell!
Såklart hamnade vi på fel buss dit..
men vi kom fram snabbt ändå!
Och gud vad underbart och galet det var där utanför!
John älskade att han fick Glowsticks av mig :D :D
Fick världens kram av honom och vi stod och kramades lääänge och han gungade mig fram o tillbaka (HAHA JA FANGIRL DÄRVA). Fick även en STOR puss på kinden så jag smälte lite (L)
Fick även en mysig kram av Edward och en härlig kindpuss! Även han diggade sina glowsticks!
Vi stod sen utanför hotellet och hängde lite med killarna så jag bjuder på två finfina bilder här!


Jag och John! :D


Jag och Edward :D

hahah jag ser lite rolig ut efter en crazy konsert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback