förbereder morrondagen!

2011-12-11 @ 21:39:25
Halluuu
Sitter just nu och förbereder morgondagens sminkning.
Haha, kanske lite sent ute men det går bra!
Det ska bara rafsas ner lite på ett papper så har suttit i tio minuter och grejat med en enkel skiss.
Tror det kan bli bra det här
Det gäller bara att ha tur.
För sabbar jag det så äre kört.
Då sabbar jag resten av sminkningen också!
men nu kör vi!


hahah hennes ögon ser cp ut. men det ena är sminkat vanligt, det andra är det inte, därav cpigheten(?)

Juste!
Jag har även fått en grej bekräftad av skolan, så nu kör jag igång ett litet extra projekt och så hoppas vi på det bästa!
Vad det är kan jag tyvärr inte skriva här förrän allt är helt klart.
Men så fort jag vet så kommer det upp här!
Jag kommre även att blogga under mitt llilla projekt så att ni kan följa mig :)

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback