biljetterna hämtade!

2012-01-16 @ 19:19:18
Halluuu
Äntligen så ligger de fina oranga biljetterna ifrån ticnet här på mitt bord!
De älskade Jedwardbiljetterna är köpta för längesen men vi har inte hämtat ut de förrän idag, och gissa om det känns gott att ha de här?
De är så fina så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
ska jag sitta kvar eller springa ett varv runt huset?
Det regnar så jag sitter nog kvar.
Skolan idag var väldigt kort, vi fick en stor uppgift om hår, ja jag har ju haft sååå mycket hår på min gamla skola, blir att be en av stylinglärarna om en liten genomgång av det här häftet.
men den ska nog gå bra, jag ska lägga ner min själ i den!
Slutade vid nio så jag drog mig mot staden och mötte upp en vän så vi har tillbringat hela dagen tillsammans, vi vet inte om det blir så mycket mer innan vi drar till Göteborg så detta var bara kul!
Vi har köpt ytterligare en grej till killarna!
gosh vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback