Myskväll!

2011-12-16 @ 20:56:28
Har precis hoppat i min onepiece! Redo för en myskväll hemma med chips, popcorn och cola!
Om tio minuter börjar Titanic på TV4 Film!
Idag var det min sista praktikdag på Lindex, var snäll och lämnade en After Eight till dem för att de varit så gulliga mot mig!
Som tack för all hjälp fick jag plocka lite för ca. 300.
Tog ett glittrigt linne för 129;-  och en vit 3/4 armad tröja med glitter på även den, 199 ;- .
Jättefina!
Kommer att ha en av dem imorgon tillsammans med svarta höga stuprörsjeans på min gammelmormors kalas.
Hon fyller 90 så vi blir en himlans massa folk, men det kan ju bli trevligt det också :)
På söndag blir det att sminka i Karlskrona och på måndag städning i skolan, och på tisdag bio för hela skolan!
Sherlock holmes 2! det kan ju bli lite trevligt :)

Kommentarer

Postat av: Hanna Hellbom

Hejsan! ville tipsa om mimmiiiss.blogg.se :)

inte avslöja men hon fyller år den 22a februari så du får ine säga att jag berättat men tycker hon förtjänar en gratulation då :)

Följt hennes blogg ett bra tag nu så tycker hon förtjänar detta :)

Kram<3

2012-02-01 @ 23:14:45
URL: http://hannahellboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback