En vecka sedan!

2012-01-31 @ 22:47:45
Okej måste skärpa mig på bloggfronten seriöst.
Men kära twitter tar upp typ hela min tid hahaha...no life.
Det är en fucking vecka sedan jag och käraste Elin drog oss mot Göteborg för att se på Jedward!
Vid denna tid satt vi inne i deras lobby o chillade...
hade fått kram av john osv osv.
Underbart.
Underbar kväll med shoutouts och john pekade och blinkade under biggest fan.
Sötast.
Vi blev ju inbjudna att sitta i hotellobbyn av honom efteråt.
Han blev så glad när han såg oss utanför. Först på plats var vi!
slänger in en bild och imrn berättar jag mer utförligt vad som hände!

puss

Först på plats, fina glasögon har jag också!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-02-01 @ 13:56:52

Postat av: Bloggaren

Hejsan vendela! Du jag tror inte attt jag är den bästa personen på att ge tips då jag själv inte är så värst bra på det här med att blogga! hahah jag skulle nog behöva lite tips själv! Tack för att du tittade in och lycka till! Kram

2012-02-06 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback