jodå

2012-02-06 @ 19:35:49
jodå den här pluggdagen funkade ju faktiskt lite.
Jag fick en del gjort men ger nu upp för kvällen.
Ville ett tag kasta matteboken i väggen men orkade inte slösa så pass mycket energi på den så den fick ligga kvar.
Hårpapprerna har jag med nästan slängt i väggen idag. Och inte för att det är svårt utan för att det är allmänt jobbigt att sitta och skriva saker som jag läst hundra gånger ner på massa papper och till på köpet ska det låta vettigt och så att vilken normal människa som helst ska kunna läsa det.
det där med att folk skickat in den på 23 sidor ser lite mörkt ut för min del.
haha har knappt kommit till min 4de men sen har jag mer än halva kvar också så attt....
jaja ska ta en paus och vänta på att kunna lägga mig för är trött på denna dagen och vill ha en ny, poss.
imrn äre två veckor sedan vi var på jedward.

Kommentarer

Postat av: Agnes Arnell

Hej!



Tänkte svara på din fråga angående hur jag fick färgen att rinna i ansiktet. Det är väldigt enkelt, ögonskugga och en massa massa vatten. Använd täta skuggor så blir det snyggare "spår". Pressa penseln hårt mot huden och låt färgen rinna av. Lätt som en plätt :)

2012-03-21 @ 23:38:12

Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-08 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback