Galen gala!

2011-11-07 @ 08:47:43
Medan jag ligger hemma och sjukar mig så passar jag på att slänga in ett inlägg om gårkvällens MTV gala.
Den var galen och Selena Gomez såg amazzzziiing ut!
Galans galnaste (detta är jobbigt att skriva) var helt klart när den nakna mannen sprang upp på scenen.
Gud vad jag skrattade.
Lady Gaga var ju helt klart kvällens vinnare.
Helt sjukt otrolig är hon, och hon liknade en CD skiva där hon tog emot det första priset!
När hon sedan uppträdde så såg hon mer ut som en parabol på månen.
Men en stjärna ska inte se normal ut.
Det vore så jävla tråkigt!
Men kvällens slut slog nog allt.
Jag är inget fan av Adam Lambert, är inte förtjust i hans musik alls.
Men...Han och Queen på samma scen...var helt otroligt jävla fucking mäktigt.
Det var nog det bästa han gjort.
Otroligt grymt bra, jag är så jävla imponerad!

här slänger jag in den i princip enda videon jag hittade så ni får en känsla av det om ni nu missade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback